Merhaba arkadaşlar, proje teslim yapıyoruz final tesliminde kaldım.Geçen sene hoca finaldeki hataları söylüyordu büte o hataları düzeltip giriyorduk.Hocayla aramız iyi olmadığından final teslimlerine bakma hakkınız yok dedi.Dilekçe ile final sınav projesine bakabilirmiyim?Ve kaç gün içinde cevap alırım?Çünkü perşembe teslim var.