Mvc ye asla ısınamayanlardanım alışmadık g*tte don durmaz misali Mvc nin çıkış politikalarından birisi de codebehind ve tasarım kargaşasının önüne geçmekti fakat zor olan webform mantığı bana sempatik geliyor sürekli onu kullanırım