Hocam bu kadar editlemene gerek yoktu

. Ben sana 14 btc yok demedim ki, konuda 285 trilyon butcem var diyorsun, ispatla bakalim butceni, eger dedigin rakam yoksa konuyu report edecem maxigeyik kategorisine almalari icin...
Üstadım total +50 kişinin limiti o kdardır istediğiniz kategoriye reportlayabilirsiniz ki hiç bir şey olmayacak yetkili kişiler biliyor

total alıncak btc nın o tutarda olduğunu benim elimde o kadar para var demiyorum sınırsız btc alınır benden alanlara ben veririm total de sürkülasyonla en fazla alacağımız tutarı belirtiyoruz