digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiloyu vermeye bak. Kilo verdikçe hapa olan ihtiyacının kalmadığını farkedeceksin. Konu tamamen kalp damar sağlığı ile alakalı. Kilo aldıkça ve spor yapmadıkça kalp damar sağlığı zayıflıyor ve fonksiyon zayıflıyor. Hap kesinlikle işe yarıyor. Ben de kilomun arttığı dönemlerde ya da yorgun keyifsiz isteksiz olduğum zamanlarda kullanıyorum. Ama yaş 20 lerdeyse kendini hapa alıştırma. Hap kısa süreli çözüm ve ileriki yıllarda hapın etkisi giderek düşecek ve işe yaramaz hale gelebilecek. Utanmadan doktora gidip gençken sorunu çözmeye gayret etmen gerekli.
hocam ezelden beri hep kiloluydum hiç bi zaman zayıf olmadım ama son zamanlarda bazı sorunlar çıkmaya başladı ortaya. aslında bende doktora gidip tedavi olmaktan yanayım ama bu mereti ekşide araştırdım ve cidden olumsuz ve yan etkisi olan bir yorum görmedim 200-300 yorumda. niyetim kendimi alıştırmak değil, zaten düzenli bir sevgilim olursa bu durumun da düzeleceğini düşünüyorum ama şimdilik kaçamak ilişkilerde meraktan kullanasım var