GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam ekstra değil. tamamen ihtiyaç amaçlı
Kiloyu vermeye bak. Kilo verdikçe hapa olan ihtiyacının kalmadığını farkedeceksin. Konu tamamen kalp damar sağlığı ile alakalı. Kilo aldıkça ve spor yapmadıkça kalp damar sağlığı zayıflıyor ve fonksiyon zayıflıyor. Hap kesinlikle işe yarıyor. Ben de kilomun arttığı dönemlerde ya da yorgun keyifsiz isteksiz olduğum zamanlarda kullanıyorum. Ama yaş 20 lerdeyse kendini hapa alıştırma. Hap kısa süreli çözüm ve ileriki yıllarda hapın etkisi giderek düşecek ve işe yaramaz hale gelebilecek. Utanmadan doktora gidip gençken sorunu çözmeye gayret etmen gerekli.