Konu
bu haptan kullanan var mı ?
20-01-2018, 20:35:37
#9
GoogleChrome
ErN3sto87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle ekstra performans istedğin için kullanıyorsan hapın çeyreğinin yarısını yemen yeter ve artar bile. Yoksa başına bela olur haberin olsun :=)
yok hocam ekstra değil. tamamen ihtiyaç amaçlı