ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ekstra performans istedğin için kullanıyorsan hapın çeyreğinin yarısını yemen yeter ve artar bile. Yoksa başına bela olur haberin olsun :=)
yok hocam ekstra değil. tamamen ihtiyaç amaçlı