doktor tavsiyesi ile almanızı dileirm.. yan etkileir fazlaca olan bir ilaç

dikkat edin yorum istediniz yorum yaptım..
hocam ekşide araştırdım 20-25 sayfa yorum okudum, tek yan etkisi burun tıkanıklığı ve baş ağrısı diye yazmışlar. reçetesiz veriyor eczaneler, o yüzden doktora gidip gitmeme konusunda kararsız kaldım. tansiyon şeker vs yok çok şükür ama kilo var işte...