Merhabalar yaklaşık 2 yıldır instagram üzerinden replika ayakkabi isi yapıyorum hem tedarik hem perakende satışımız mevcut. Artık replikadan sıkıldığım icin ve cok fazla türedi için orjinal spor ayakkabi satısı yapmayı düşünüyorum bu benim icin biraz daha maliyetli olucak ama orjinal satis olarak tutarmi tutmazmi pek emin degilim açıkcası sizlerden fikir almak istiyorum

•Orjinal olup barkodlu lisansli ürün
•Kapida Odeme ve model numara değişimi var
•İthal olcagi icin TRdeki fiyatın yarisi neredeyse
•Ucretsiz Seffaf kutu ile once ürünü gorup daha sonra alabilir ve guvenilir alışveriş gerçekleştirebilir.
•3-6-9 ay kredi taksit ilede satin alınabilecek

Bu sartlari saglicak ve yogun olarak reklam bütçemizi ayarlamaya çalışıyoruz. Rızkı veren Allah hersey nasip. Fikir vericek yardımcı olcak varmidir bu sartlarda instagramdan ayakkabi alirmisiniz bu is tutabilirmi?