Merhaba arkadaşlar;
Bir konuda bilgilerinize ihtiyacım var.
Her ay belli bir miktar KDV ödüyorum. Dün duyduğuma göre bu KDV'yi burs olarak verebiliyormuşuz.
Böyle bir durum var mı arkadaşlar ?
Var ise nasıl burs verebiliriz ?

Yorumlarınızı bekliyorum.