Herkese iyi geceler,
Opencart 1.5 gibi bir sürüm kullanıyordum. opencart admin panelinden sql yedek aldım. daha sonra dosyaları falan hepsini siilip yeniden son sürümü yükledim . sql geri yüklemeye çalışıyorum opencart admin panelinden ama açılır pencerede internal server error hatası alıyorum. Acaba sürüm farklılığından dolayı mı?
Yardımcı olur musunuz? 4-5 saattir opencart ile uğraşıyorum çıldıracağım artık