sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından bilimsel arastırma yapanlar kadar alt kademe insanlara yuksekten bakmıyor hocam.Adamlar arastırmacı olacam diye insalıktan bi haber olmuslar.
Bu rektorumuz de öğrenciler üzerinde evlerini ziyaret ederek bilimsel arastırmalar yapıyor
Tam tersi herhangi bir bilimsel çalışması olmadan tepeden inme koltuğa oturan insanlar altındakilere tepeden bakarlar. Entellektüel kişiler tepeden bakmazlar, tam tersi karşısındakine olabildiğince bilgisini aktarmaya çalışır. Ben iki bölüm okudum ve ikisinde de dikkatimi çeken bir durum vardı; bilgi birikimi yüksek olan, kitapları olan, bilimsel makalaler yayınlayan hocalar, öğrencilere nasıl yaklaşacağını çok iyi biliyorlar ve siz de onların o bilgeliğinden istifade edebiliyorsunuz. Ama herhangi bir entellektüel birikimi olmayan koltuk sahipleri kibirlerinden dolayı asla karşısındakine gerektiği değeri göstermez. Bu arada istisnai durumları tenzih ederek bunları söyledim. Ve ben maalesef burada geçen olayda güzel bir PR çalışması olduğunu düşünüyorum, öğrenciler açısından değil Rektör açısından. Öğrencilerin durumdan bihaber olduğunu da düşünüyorum.