ortada bir saçmalık var ise yazmazsınız hocam bir dostumuz birşey sormuş onun konusunda yazıp çiziyoruz. yukarıdaki cümlede ben site sahiplerini pek alakadar eden bir durum olduğunu sanmıyorum demek istedim zaten. bu sektörde bu tip seyler normal defalarca yaşadık bir saçmalık yada bir sorun yok ortada. sizin mesajınızı bile görmedim celallenmeye gerek yok sakin

kolay gelsin