SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zevk durumu, kıl durumu, hack durumu, 301 yönlendirme durumu yok hocam. Durumu net olarak açıkladım ben, uzatılmasını dahi saçma buluyorum: https://www.r10.net/1073087236-post7.html
ortada bir saçmalık var ise yazmazsınız hocam bir dostumuz birşey sormuş onun konusunda yazıp çiziyoruz. yukarıdaki cümlede ben site sahiplerini pek alakadar eden bir durum olduğunu sanmıyorum demek istedim zaten. bu sektörde bu tip seyler normal defalarca yaşadık bir saçmalık yada bir sorun yok ortada. sizin mesajınızı bile görmedim celallenmeye gerek yok sakin
kolay gelsin