18 aralık ile 24 aralık arasında %40 düşmüştü. Sonra aralıkla 6 ocak arasında %30 yükseldi. Alışın artık şu piyasaya. Bugün %40-50 düşen yarın %200-300 çıkabilir. Her düşüşte panik yaşayanlar kaybetmeye mahkum olacak.
Ben digibyte'ı 350 sattan almıştım. 80 sata kadar düştü. Elimde kaldı zarar edeceğim derken 900 sattan sattım. Piyasayı iyi takip edip sabreceksiniz. Olay bundan ibaret.