Herkesin coin'i kendine Demem o ki kendin araştır bence. İnan kafan karışır. Çünkü herkes kendi yatırım yaptığı coini savunacak ve çarşı karışacak..
Bana sorarsan Ethereum harici gerisi çöp. ( kendi fikrim tabi )
Grup ve kişi olarak twitter da bir sürü kişi var binlerce takipçisi olan. Bakabilirsin