@MrCrea; Farklı olarak kendi tecrübemi söylim, okul'daki ders için autocad kurdum ve temiz bir şekilde hatta daha stabil olarak kullandım. Air üzerinde mobil oyun geliştiren arkadaşlarım var fakat ben program olarak pek eksik yanını görmedim. Ama tabi çok görsel odaklı uygulamalarda sorun yaşanabilir gibi ama standart işlemler için gayet uygun. + şuan Air üzerinde LOL oynuyorum