b3dir82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım Ricorset Hatası Alıyorsun bitiş body> sonra <!-- InstanceEnd --></html> Bu varsa yedegını alıp sil tekrar dene Düzelebilir ama yedegını al !. kolay gelsın.
Çok özür dilerim. Saçma sapan bi hata yapmışım. Yine de Teşekkürler...