eskiden uygun fiyata burdan koin alınıyordu
Simdi yabancı borsalar ve TR borsaları arasında bi fark kalmadı hocam.3 asagı 5 yukarı aynı.Onun için ister istemez fiyatlar yuksek.Dusuk kurdan almıs olsaydım hiç bekletmezdim.
İsteyene ETH de eklenmiştir.