Elbette ki başkalarının yaptığı iş hakkında yorum yapmak bana düşmez, ancak kelimeniz de yükselemiyorsanız bunun iki sebebi olabilir, ya içerikleriniz kaliteli değildir, ya da rakibiniz sizden daha iyi çalışıyordur..