DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam belli günlerde , belli saatlerde mi toplanıyorlar? Şuan mesela konuşan eden yok. Ne zaman sohbetlere katılmak gerekir?
Ben de bu gün kaytıldım, arasıra soru soranlar oluyor, genel bilgiler mevcut onlara bakabiliyorsunuz, Türkiye saatiyle yarın 17.00'da bir şeyler olacakmış tam inceleme fırsatım daha olmadı.

Sanırım pump öncesi bir hayli aktif olur sohbet odası

Biraz araştırmak gerekiyor.

GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 sohbetini başlattım
Harika