AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon, anlayamadım. Buradan ne anlam çıkarabilirim





Evet sizin firmanızdan lisansladığımız temayı kullanmaktayım. Temadan inanılmaz derece memnunum.
bende temayı deneme amaçlı 1 aylık olmayan açtığım sitenin adsensesi. Ama site çok iyi hitlendi ve büyütmeye karar verdim sana birkaç kelime önerecem, onlardan rahat hitleri alacan.

ocak ve şubat aylarında adsensenin düşük olduğunu r10da yazan bir arkadaş vardı. Yılbaşından dolayı olabilir. Birde benim siteye henüz fazla reklam koymadım