önlisans olarak giremezsin şu anda sınava anca gidip okulundan önlisans diploması alman gerek vardı böyle bişe 4 yıllık ünversitede 2 sene okuyup önlisans diploması alarak okulu bırakanlar bölümle alakalı filan olabilir okuduğunuz bölümün 2 yıllığı var mı? varsa deneyin şansınızı üniversiteye ben 2 yıllık diploması istiyorum filan diyin böyle bişeye denk gelmiştim ama diplomayı alınca 3. sınıftan okula devam edemiyorsunuz