Önlisans KPSS farklı lise KPSS farklı, lisans KPSS farklı. Sen ya liseden ya lisanstan gireceksin. Lisansta çift yıl tek yıl KPSS olayo da var. Onları da araştırmalısın.
evet bayağı araştırdım ikisindende sadece birine girebiliyorum hem lisans kpss b hemde lise kpss ye giremiyorum
Lise yada Lisans Kpss Bye girerken sadece birinden birini tercih edebiliyoruz. Tabiki lise kpss zorluk açısından Lisans KPSS Bye göre daha kolaydır
Siz son sınıf lisans öğrencisi olsaydınız hangisine girerdiniz neden?
Lise kpssden mi yoksa lisans kpss bden mi daha fazla kadro olur. Merkezi yada açıktan alım hangisinde avantajlı olur ?
Lise kpssye girdikten sonra hemen mezuniyet projemi vererek mezun olsam benim için sorun olur mu yada üniversite mezunu açıktan alım ilanlarına başvururken lise kpss puanım olması avantajmıdır?