Arkadaşlar konu çok yerinden sapmış.
Şimdi öncelikle birincisi Uber yasak Sen trilyonluk plakayla taksi alıyorsun ve başkası sivil arabayla taksicilik yapıyor. Sizde taksi olsa aynı şekilde düşünebilir miydiniz acaba? Yani şöyle adam o kadar didinmiş polis olmuş, sivilden biri diğerine poliscilik yapacak ve para kazanacak.
Ayriyeten taksiciler genellikle kötü, üslupsuz, kaba, ******** vs. vs. birsürü şey diyebilirsiniz. Ama taksicilik üzerinden herkese genelleme yapmamanızı tavsiye ederim.
Zaten bizim taksi kartvizitleri dağıtmamız vs. sürekli durumlar bu şekilde oluyor. Bizim 7 senelik müşterilerimizde var 10 senelik müşterilerimizde var. Memnun olursanız 1 taksiciyle uzun yıllar ihtiyacınızı giderebilirsiniz.
Burda taksicilere laf atmak için bir konu açmadım. Biz de taksiciyiz.