herhangi bir sıkıntı yok şuana kadar 20 milyar yatırdım 23 milyarını çektim halada para cekebiliyorum hala yediremeyip boş boş zırvalayanlar var hala sorun yaşamıyorum hesabıma rahatca giriyorum