tecrübe ve iyi bir yazılımcıysan parasızken bile kazanabilirsin. yatırımcı bulursun ve öylede kazabilirsin ama dolar 4tl dayanmışken herşey ateş pahası olmuşken tecrübe ve yazılım bilgisine sahip değilken
benim 9bin liram var yazılım projesinde 2ye katlim o iş zor diyorum ben
biraz bu söylemin kumar oynar gibi 1 koyim 2 alayım bul karayı alparayı