ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam mezun olurdum.
mezun olup ne yapacağım ? daha zor bi kpss ile karşılaşacağım ve a grubundan trt ye falan girme şansım yok değil imkansız direkt trtden sorumlu bakan imzası olrsa torpilden sayılır başka türlü çok zor