xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben lise mezunuyum faküle okuyorum son sınıfım yani 4 ay sonra mezun olma ihtimalim var ama bilerek olmayacağım. ön lisans 2 yılık mezunu falan değilim
O zaman önlisanstan KPSS ye giremezsin ki. Ya lise ya lisans.