xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba sadece tek sınava girebileceğimi bilmiyordum bunun mantıklı açıklaması var mı ? birde evet şu an ozaman önceliğim bu yıl önlisansa gireceğim. lisansa nasıl olsa artık her sene girebilirim. önlisans sınavı ve lisans sınavları kaç yıdla bir yapılıyor ?
Önlisans mezunu musun? Yazmamışsın. Önlisans mezunu olmadan giremezsin önlisans KPSS ye.