Önlisans KPSS ye girebilmen için önlisans mezunu olman gerekir. Ayrıca bu sene tek KPSS ye girebilirsin. Ya lisans ya ortaöğretim. Ortaöğretimden girmek istiyorsan okulu KPSS ye girmeden bitirmemen gerekir. Ortaöğretim KPSS ye girdikten sonra okulu bitirebilirsin sorun olmaz puanın iki yıl geçerli olacaktır.
Tavsiyem lisansı bitirip lisans düzeyinde sınava girmendir.
merhaba sadece tek sınava girebileceğimi bilmiyordum bunun mantıklı açıklaması var mı ? birde evet şu an ozaman önceliğim bu yıl önlisansa gireceğim. lisansa nasıl olsa artık her sene girebilirim. önlisans sınavı ve lisans sınavları kaç yıdla bir yapılıyor ?