Önlisans KPSS ye girebilmen için önlisans mezunu olman gerekir. Ayrıca bu sene tek KPSS ye girebilirsin. Ya lisans ya ortaöğretim. Ortaöğretimden girmek istiyorsan okulu KPSS ye girmeden bitirmemen gerekir. Ortaöğretim KPSS ye girdikten sonra okulu bitirebilirsin sorun olmaz puanın iki yıl geçerli olacaktır.
Tavsiyem lisansı bitirip lisans düzeyinde sınava girmendir.