Taksiciler minibüscüler otobüscüler genelde psikopat ruh hastası bencil laftan anlamaz (istanbulda) oluyorlar. Resmi yollara başvurdanda bi cacık olacağını sanmıyorum. Keşke olsa tehdit etmenin ağır yaptırımları olsa ama yok işte. Çıkar manyağın biri bişey yapar inatlaşmaya gerek yok hocam. Burada yazan çizen çok olur. Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.