EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bencede bekleyin , olmazsa hazır hesap alın ben aldım kullanıyorum sorunsuz şekilde.
Şimdilik beklmeye sıcak bakıyorum, olmazsa öyle yapmak zorunda kalacağım gibi görünüyor. Cevap için teşekkürler