bunun nedenin sahte haber vs olduğunu pek düşünmüyorum, facebookun kuruluş amacı insanların arkadaşlarının hayatlarını DİKİZLEME ihtiyacıdır kim nerde ne yapıyor vs vs insanlar facebooka bunun için giriyor yoksa sayfalardaki videoları karikatürleri komik capsler için girmiyor. Girmişken bunlarada bakıyor bakmıyor değil ama 1. öncelik arkadaşlarının ne yaptıklarıdır.
Yani eğer arkadaşlar yoksa kimse facebooka giremez , akıllı olan zukerberk ve ekibi bunun en başından beri farkında sayfaların kuruluş amacı halk ve ilişkileri güçlendirmektir, siteye hit çekme değil
Yukarıdaki nedenlerden dolayı haber kaynağında arkadaşlarının gönderisini önce göstermesi zukerberkin yararına olacaktır. biz sayfa sahiplerinin ise zararına olacaktır, tahminimce erişimler düşecektir.

Teşekkürler..