Google Adwords sisteminin çalışma mantığı bellidir. Parayı veren reklamını da istediği kadar vermiş olur. Kimse kimseyi tehdit edemez. Böyle bir dünya söz konusu bile değil. Gerekli yerlere şikayette bulunun ve bu çakallara boyun eğmeyin. Tabi bunu yaparken de hiç muhatap olmayın, sürtüşmeyin. Hiç bir şey yapamazlar. Dağ başı değil burası.