Ben 2 aydır saldırı yiyormuşum, sitem sıralamadan aniden düşünce farkettim. Saldırı! adından ayrıntılı bir bşalığım da var merak edene. 2 ay bu düzeltmeleri ypamak için geç bir süre mi acaba ne dersiniz. ?