Bir dönem bir avukatın sosyal medya işlerini almıştık, eski bir arkadaşımdı yeni avukat olmuştu. Ancak avukatların kişisel reklamlarını yapmaları sanırım yasakmış. Yani öyle bir ince çizgi var avukatlar için. Taksiciler için de durum nasıl bir araştırın isterseniz. Çünkü lokasyonlar arasında haksız rekabet doğuracak bir çalışma yaptırıyoe olabilirsiniz.
Yanlış anlaşılmasın 1 tane bile taksici yakınım yok, adamların yaptığı davranışları da son derece çağ dışı buluyorum. Bir şeyin etik olmaması apayrı bir şey, ticari rekabete uygun olmaması apayrı birşey. O sebeple mahkemede karşıdaki insanlara ceza kesilirken size de ceza kesilebilir. (Şahsi fikrimdir herhangi bir yasanın maddesine dayanmamaktadır.)