Bu birazcık şunu gibi bir şey, magnet ve kartvizitleri başka durağın zil bölgesine atmak gibi. Bunlar taksicilik dünyasında ayıp karşılanır ve yasaktır.


İnsanlar da haliyle aynı kefeye koymuş.