RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşim de numaramı veriyor sabah şuraya gidin kocam yıkatır sıkıntı olmaz demesine rağmen indiriyor.
Daha önceki mesajımda yazdığım gibi. İnsanlık halidir. Fakat şöförün yaptığı adiliktir.