Empati yapın, kendinizi rakibinizin yerine koyun. Ekmeğinize reklamla engel olsalar?
Dostum o zaman ticaret yapmasınlar? Reklamla öne geçilmeyecekse ne ile geçilecek ne anlamı kaldı serbest piyasanın?
Konu sahibine gelince, savcılığa suç duyurusunda bulunun, büyük ihtimalle geri vites yapacaklardır çok gördük asanı keseni öyle, sonra kağıt gelince süt dökmüş kediye dönüyorlar.