valla sözüm meclisten dışarı falan da demek istemem taksiciler minibüsçüler hepsinin kökü kazınmalı. hepsi birbirinden kaba insanlar. ekmek parası için (onlara göre) insanların canını hiçe sayan, yolcularıyla laf dalaşına giren medeniyet görmemişler. zor durumda olmadığım sürece binmem. her bindiğimde de dua okurum Allah'ım şeytanın şerrinden koru diye.
Öyle bir araba sürüyorlar ki hep dua ederdim birisi artistlik yapsa da dayak yese geçen yıl bu zamanlar kar her yer buz üstümüze bi kırdı servisci dallama el kol yapıyor bide. Arabada dolu onlara güvendi herhalde çenesi kırdık abimle mahkemeler falan hem tazminat aldık hem cezasını yedi oturdu. Böyle bi rahatlama şekli olamaz yani