Reklam vermek suç değil tabiki güzelde düşünmüşsünüz ancak bence taksi durağı isimlerini etiket olarak girdiyseniz etik değil davranışınız. Atıyorum ankara'da Balgat taksi yazınca cıkmak kimseyi ırgalamaz ama balgat taksi durağı veya baglatta bir taksi durağının ismiyle aramalarda sizin çıkmanız (manolya taksi durağı, manolya taksi) insanları rahatsız eder ve haksız rekabet durumları doğurabilir düşüncesindeyim...
Bölgesel direk taksi aramasını ayarlayın kendinize yakın olduğunuz bölgeleri isimleri ile yapın işinize bakın devam edin bence hala bu tarz sorunlar yaşarsanız savcılığa başvurun ülkemizde Adalet sistemi iyi işlemese de bir kişinin mahkemeye gelip gitmesi bile yeterince büyük bir piskolojik baskı oluşturuyor.