Taksiciler , minübüsçüler fazla sevmem hatta kullanmamaya çalışıyorum , başımdan çok kötü olaylar geçtiğinden bilirim. Bana göre istanbul'da özellikle bir kaç kişi hariç adam gibi adam şoför yok.
Akşam eşim annesinin rahatsızlığı için farklı bir konuma gitmek isterken çocuk kustu diye ümraniyeden, beykoza giderken otoban kenarında indirilmiştir. Böyle farklı türde çok anım vardır.

Sorununuza gelirsek eğer , yaptığınız sizin yanlış suç duyurusunda bulunup işi yasal yollarla çözmek varken, onların şuursuzca verdiği tepkiler sonrasında reklamınızı kaldırmış olmanız.
Ama aile dediniz galiba aileye zarar verecek insanlarsa, uzlaşmaya varmanızı aksi durum da yasal yollara gitmenizi öneririm.