Gıcıklık olsun

diye elimden geleni yaparım.
Çıkmak istediğiniz anahtar kelimeler ve sitenize özel mesajla gönderirseniz müsait zamanımda yardımcı olurum.
(Yıllardır adwords reklam vermeden hedeflenen kelimelerde olan siteler mevcuttur.)
Hocam gıcıklık olmasından değil de biz zaten parasını adwordste ödüyorduk reklamı yapmasına yine yaparız ama bu tehditler ve söylemlerden dolayı çok canımız sıkıldı. Yani bende diyorum babama ama artık adam bezdi laflardan falan. Yaptığımızın suç olmadığını ben de biliyorum babama da anlatıyorum ama etrafa anlatamıyoruz olayı. Daha doğrusu adamlar kara cahil olduğu için bizim karşımıza geçip "kaldıracaksın reklamı" diyebiliyor. İşin komik tarafı bu
Böyle şey mi olur efendim? Bu yöntem mi şimdi? Sizin yerinizde olsam giderim polis karakoluna ifademi veririm güzel güzel. Ne yani İstanbul'daki taksiciler gidip ÜBER'i BiTaksi'yi tehdit mi etsinler? Suçlu olsanız anlarım ama yenilikçi olmak, daha çok insana ulaştığınızı görmek rahatsız etmiş onları. O zaman sizi tehdit etmek yerine onlar da daha çok kişiye ulaşmanın yöntemlerini bulacaklar.
Tam olarak olay bu hocam, çok aşırı kıskançlık oluştu. Kendi durağımızdaki adamlar bile o reklamı kaldır diyor yani o derece. İnsanlar teknolojiye kapatmış gözünü