Böyle şey mi olur efendim? Bu yöntem mi şimdi? Sizin yerinizde olsam giderim polis karakoluna ifademi veririm güzel güzel. Ne yani İstanbul'daki taksiciler gidip ÜBER'i BiTaksi'yi tehdit mi etsinler? Suçlu olsanız anlarım ama yenilikçi olmak, daha çok insana ulaştığınızı görmek rahatsız etmiş onları. O zaman sizi tehdit etmek yerine onlar da daha çok kişiye ulaşmanın yöntemlerini bulacaklar.