Benim anlamadığım 1000 tane adam kullanacak o makineyi aşınacak yıpranacak bizim arkadaş kullandığında elinde patlayacak ve parasını bu arkadaş ödeyecek. Böyle saçmalık mı olur.

Ödemeyin isterlerse dava açsınlar