Banka hesap bilgilerini eşimin adına girmeyi düşünüyordum. Yani eşimin ibanı nı yazacaktım. Forumda bir çok arkadaş sorun olmaz demişlerdir. Bir sorun olur mu acaba
Sorun olmaz.
Kafanıza takılan bir şey olursa özelden yazabilirsiniz. Gün içinde cevaplamaya çalışırım.