Haltı işleyen arkadan diyor ki montaj. Diyelim ki montaj. Bahsi geçen belediye başkanını azıcık araştırın arkadaş.
Bu Ülkede Atatürk'çülük birçok olayı örtmek için kullanılmaya başlandı. Birisi bkunuzda boğulun der havaalanına Atatürk resimli kıyafetle iner, birisi kadına dayak atar mahkemeye Atatürk ismi ile girer, Yasak olan baz istasyonu kurulur önünde Atatürk resmi. YETER da...
Kendi parsinden defalarca inceleme başlatılması için dilekçeler sümenaltı yapıldı, twitterdan onca açıklama yapıldı şimdi siz gelmişsiniz video üzerinden adamı aklamaya çalışıyorsunuz.
Neyse siyaset iyi ki yasak forumda!!!!