Geçen arabayı yıkattım, basmışlar talzikli suyu umursamadan, bi baktım silecek kırık, öylece duruyor. Nedir dedim, abi şöyle böyle.. Ee dedim, yapacak bir şey yokmuş, kaza.. 45 TL bana kaldı.. Kaza bu, olur de devam et.. Siz çok fazla alttan alınca müdür ne kopartırsam diyor gibi..