cihazı 1 tl de olsa kiralamıyor mu? ee kiralık aracı takla attırınca paramı ödüyorsun? kiralamanın mantıgı bu zaten. o zaman 300 tl lik cihazı oraya koyup günde binlerce lira kazanması ne oluyor? aynı kol bozuldu der gibi kolun parasınımı alıyolar

hic bisey ödeme.