Benim son tık 0.10 kuruş verdi, sen düşün gerisini hocam

Reklamverenle alakalı bir durum.
anladım hocam, teşekkür ederim.. ben bi kaç gün önce bu admob ayarları ile felan oynamıştım.
onla alakalı olablir diye düşündüm. anladığğım kadarıyla genel herkezde olan bir şey..